Garantie
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over hun aankoop, naast het leveren van een uitstekende service bieden wij alle producten uit onze assortiment met een volledige Europese fabrieks-garantie aan.
Fabrieksgarantie houdt in dat je mag verwachten dat alle producten die door ons worden geleverd doen wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Als een product hieraan niet voldoet, heb je recht op een reparatie, of een vervangend product.
Op alle producten die wij verkopen is de garantietermijn minimaal een half jaar. Indien fabrieksgaranties dit voorschrijven, kan de garantietermijn langer dan 1 jaar zijn. De garantieperiode start vanaf het aankoopdatum.
Herroepingsrecht
Bij levering van producten:
Bij levering van diensten:
Voorwaarden
In de volgende gevallen heb je geen recht op garantie:
-Fysieke schade
-Waterschade
-Stootschade
-Drukschade
-Draadbreuk
Is je product defect? Hanteer dan onderstaande stappen om het probleem op te lossen.
Klachten
Heb je een klacht over een product of over onze dienstverlening? Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en daarom nemen wij iedere klacht erg serieus. Binnen 48 uur (geteld op werkdagen) kan je van ons een inhoudelijke reactie verwachten. In samenspraak wordt er alles aan gedaan om een passende oplossing voor de klacht te krijgen… Mocht je er met de klantenservice toch niet uitkomen, dan is het mogelijk om geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Klachtenregeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fooniq.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Oplossingstermijn
Onze helpdesk is op werkdagen geopend tussen 10:00 en 18:00. Telefonisch kan doorgaans direct een oplossing worden geboden, en via mail proberen wij zo snel mogelijk te reageren.
Wij zijn bereikbaar via de volgende communicatie middelen:
Afdeling klantenservice:
Tel: 0031 (0)79 20 55 582
Whatsapp 0031 (0)6 49 94 27 64
Contactformulier
info@fooniq.nl
Afdeling garantie:
info@fooniq.nl